1. Søkjar fyller ut søknadskjema på papir
- Søknad kan leverast på kommunehus hjå deltakarkommunane/Nav Fensfjorden og skanna inn via kommunal printer med sikker skannefunksjon
Søknadsskjema på papir/vedlegg blir oppbevart på sikkert område 6 mnd før makulering.
-
Søknad kjem inn i Postsenteret i Socio. Det blir oppretta kobling til rett brukar og sak blir oppretta.
Søknaden blir fordelt til sakshandsamar som får søknad opp på eiget område i Socio. Eventuelle vedlegg som blir sendt inn i etterkant, blir skanna inn på tilsvarande måte og kobla til rett sak
- Ein gjer ein vurdering på om ein har nok dokumentasjon til å behandla saka. Om ikkje sender ein ut brev til brukar om kva dokumentasjon som manglar
- Når vedtak er klart, blir det sendt til godkjenning av fagansvarleg
- Når vedtaket er godkjent, blir det sendt ut vedtaksbrev til brukar. Før endeleg utsending blir det lagt til kontroll
-
Vedtaksbrev blir sendt ut elektronisk, slikt at mottaker får brevet til si digitale postkasse. Dette samme gjeld andre former for brev vi sender ut, eks brev med beskjed å senda inn meir dokumentasjon.
Dersom brev ikkje blir lest/opna innan 48 timar, blir det sendt ut pr brevpost frå sentralt hold
2. Brukar søkjer digitalt via Nav.no
- Same rutinar som ovanfor, men sak blir oppretta automatisk og kobla til brukar automatisk.
|
|