Glemt Passord?

Rutiner for mottak - saksbehandling - utsending av vedtak

 

1. Søkjar fyller ut søknadskjema på papir

 

  •  Søknad kan leverast på kommunehus hjå deltakarkommunane/Nav Fensfjorden og skanna inn via kommunal printer med sikker skannefunksjon

           Søknadsskjema på papir/vedlegg blir oppbevart på sikkert område 6 mnd før makulering.

  • Søknad kjem inn i Postsenteret i Socio. Det blir oppretta kobling til rett brukar og sak blir oppretta.
    Søknaden blir fordelt til sakshandsamar som får søknad opp på eiget område i Socio.
    Eventuelle vedlegg som blir sendt inn i etterkant, blir skanna inn på tilsvarande måte og kobla til rett sak
  • Ein gjer ein vurdering på om ein har nok dokumentasjon til å behandla saka. Om ikkje sender ein ut brev til brukar om kva dokumentasjon som manglar
  • Når vedtak er klart, blir det sendt til godkjenning av fagansvarleg
  • Når vedtaket er godkjent, blir det sendt ut vedtaksbrev til brukar. Før endeleg utsending blir det lagt til kontroll 
  • Vedtaksbrev blir sendt ut elektronisk, slikt at mottaker får brevet til si digitale postkasse. Dette samme gjeld andre former for brev vi sender ut, eks brev med beskjed å senda inn meir dokumentasjon.
    Dersom brev ikkje blir lest/opna innan 48 timar, blir det sendt ut pr brevpost frå sentralt hold

 

2. Brukar søkjer digitalt via Nav.no

 

  • Same rutinar som ovanfor, men sak blir oppretta automatisk og kobla til brukar automatisk.