Glemt Passord?

Organisasjonsendring/omorganisering i Public360

Det er viktig å utføre organisasjonsendringar i Public360 i rett rekkefylgje.  Ny struktur må vera på plass før du starter med flytting av kontaktar i 360.

 

Førebuing  for brukar :

 
Avslutte alle arbeidsflyter i 360.
Avslutte saker og ferdigstille dokument

 

Førebuing  for arkivet :

  1. Journalfør dokument i gamal avdeling med status R eller F.   
  2. Kjøre restanselister før og etter (gamal og ny avdeling).  Ligger det ufordelte dokument på gamal avdeling i 360 ?

 

Organisasjonsendring Public 360 :

  1. Opprett ny avdeling i 360 Web.
  2. Søk fram brukar i WebAdmin, Rediger, legg inn til-dato på gamal profil
  3. Legg inn ny profil (med ny avdeling)
  4. NB.  Hugs funksjon «Flytt åpne elementer» i rediger-brukar-bilete.   Funksjonen tar med sak/dok som brukar har under arbeid.
  5. Deaktiver gamal avdeling
  6. Kontroller favorittsøk på gamal avdeling.  Må opprettast på nytt.
  7. Kontroller tilgangsgrupper.  Gjeld dersom avdeling er lagt inn som medlem i tilgangsgruppe.