Glemt Passord?

Jobbe med sak i Public360

Sakshandsamar kan opprette ny sak i Public360.  Arkivet  legg inn arkivkode på saka og endrer frå status R til status B.  Som hovudregel skal ikkje sak graderast.
Sakshandsamar skal

  • velge korrekt sakstype
  • knytte saka til rett arkivdel.
  • føre på referansar og eventuelt knytte saka til prosjekt.

Når sakshandsamar oppretter sak skal den få saksstatus R - Reservert.

Sakshandsamar skal velge status AS - Avslutta av sakshandsamar når ei sak skal avsluttast.   Før avslutning må alle inngåande journalpostar vere avskrivne og utgåande dokument vere ekspederte/ferdige. Dersom sakshandsamar ønskjer å opne ei avslutta sak skal ein kontakte Arkivtenesta.

Dokumentsenteret oppretter saker ved registrering av 1. inngåande dokument i ei sak, eller på bestilling av sakshandsamar.  

Dokumentsenter skal :

  • Velge korrekt sakstype
  • Evt. legge inn gradering og lovheimel for gradering (kunn unntaksvis gradering på saksnivå).
  • Legge inn sakstittel
  • Evt. legge inn referansar og kople til prosjekt
  • Legge inn ansvarleg på saka
  • Velge journalenhet og arkivdel
  • Legge inn arkivkode