Arkivtenesta i Voss herad er organisert med eit felles postmottak og sentralarkiv for alle einingar i heradet. Arkivtenesta er lokalisert på Tinghuset på Voss. Felles saksarkiv, gbnr-arkiv og planarkiv vart fullelektronisk frå 09.03.15. Arkivskaparar i Voss herad er sentraladministrasjonen og alle dei ytre einingane. Ytre einingar leverer avslutta papirarkiv til sentraladministrasjonen. Fylgjande kommunale einingar/fagavdelingar journalfører inngåande post i eige fagsystem/papirjournal:
- Helse- og omsorgsavdelingar (klientarkiv)
- Barnevern (klientarkiv)
- PPT (klientarkiv)
- NAV Voss (klientarkiv)
Aktive elektroniske arkiv i Voss herad er :
Aktive elektroniske arkivdeler i Voss herad er :
- Saksarkiv
- Gbnr-arkiv
- Personalarkiv
- Elevarkiv
- Barnehagebarn
- Plansak-arkiv
Aktive arkivdeler på papir er :
- Kopiarkiv avtaler (originale papiravtaler)
- Klientarkiv helse
Alle arkivskaparar skal vedlikehalda arkiva i samsvar med reglar i arkivplanen. Fagansvarleg papirarkiv skal kvalitetssikre arkivet etter reglar for arkiv. |